۱۳۸۷ تیر ۳۱, دوشنبه

ترویج قتلهای ناموسی در قالب شعر و آهنگ

یه سری آهنگ پسرم ریخته بود توی کامپیوتر که نمی دونم از کجا آورده بودش . از همین نوع آهنگهای به قول ما شلم شوربایی. آهنگی داشت پحش می شد که مضمونش مرا کنجکاو به دقت در شعر آهنگ کرد . خوب که به مضمون شعرش گوش کردم آنچنان جا خوردم و حالم دگرگون شد که تصمیم گرفتم شما را هم بی بهره نذارم . برای این تمدنی که ادعاشو داریم دلم به درد اومد . مدتهاست که عادت کردیم به شنیدن آهنگهایی با مضمون و اشعار بی معنی که چه د رداخل و چه خارج از ایران اجرا میشه و جالب توجه اینه که وزارت ارشاد که قیچی سانسورش همه جا خوب کار می کنه انگار در اینگونه موارد لبه قیچیش حسابی کند میشه . گوش ما بزرگتر ها همیشه به اشعار شاعران خوب ایرانی مانند رهی معیری و جنتی عطایی و غیره و غیره عادت کرده بود ولی متاسفانه حالا وقتی ترانه ها را گوش می کنیم یا بی معنی و بی سر و ته هستنند و یا از نفرت و جدایی صحبت می کند حالاشعر این آهنگ را من براتون می نویسم و دلم می خواد که خودتون قضاوت کنید . در ضمن باید یاد آوری کنم که این آهنگ در داخل ایران توسط یک خواننده داخلی خوانده شده که من نمی شناسمش . داشتم فکر می کردم اگز این آهنگ از طرف وزارت ارشاد مجوز گرفته باشه باید ما زنان به حال خودمون زار زار گریه کنیم ، چرا که فقط تبلیغ ترویج قتلهای ناموسی را می کنه و پیش خودم گفتم چی فکر می کردیم چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟/ این بار اولی نبود که توی قلب من می موند
با نگاههای عجیب کفر منو در می آورد
هرز می پرید من کشتمش
در فکر کشتن کشتمش
من اون بد لعنتی رو با اشک و لبخند کشتمش
پرونده هام کامل شدن با چند تا سیگار و یه عکس - در پی اثبات یه جرم با عشق و نفرت کشتمش
انکار می کرد حرف منو وقتی که چشمامو می دید
گناهی جز این نداشت - فقط کمی هرز می پرید
با اینهمه حرف و حدیث - حیثیت منو می برد
وقتی داشت تموم می کرد جون منو قسم می خورد
آروم و هشیار کشتمش - بیدار بیدار کشتمش
چاره ای دیگر نبود - از روی اجبار کشتمش
هرز می پرید من کشتمش - در فکر کشتن کشتمش
من اون بد لعنتی را با اشک و لبخند کشتمش
اما پشیمونه دلم از بابت کشتن اون - از روی اجبار کشتمش واقعا از شنیدن این آهنگ چه حالی بهتون دست می ده ؟ من که نمی تونم گوش بدم و حالم خیلی بد میشه . فکر می کنید کم هستنند اینگونه همسران یا پدران ؟؟؟؟؟؟؟؟ هر روز در صفحه حوادث روزنامه ها با اینگونه قتلها مواجه هستیم و اینهم شاید یک نوع صحه گذاشتن بر کار این نوع قاتلین باشد نمی دانم .
پی نوشت : جالبه که من خواننده این آهنگ را نمی شناختم و خوشبختانه کلیپ آنرا نیز ندیده ام ولی در جایی خواندم که خواننده آن آقای مهدی مقدریان و فوق لیسانس حقوق هستنند که این بیشتر باعث تاسفم شد ..تا نظر شما چی باشه ؟؟؟؟؟؟

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
!ترسناکه

ناشناس گفت...

سلام آقای مانی ممنون از اینکه به ما سر می زنید . بعله وحشتناکتر از ترسناکه . فکر کنم کلیپش ترسناکتر هم باشه
پایدار باشید

ناشناس گفت...

جای تاسف است البته فوق لیسانی دلیل فرهنگ و فهم نیست آنهم آنجا دریافتش به راحتی آب خوردن مواظب آقا پسرتان باشید

ناشناس گفت...

این آهنگ بازتاب جوییست که درحال حاضر برافکار مردم ما قالب است. تا وقتی ما زنها پسرانی مثل شاعر این ترانه را تربیت می کنیم به مردها نباید ایراد گرفت چه کسی ازقدرت بدش می آید؟. اما اگر این آهنگ دررسانه های غربی پخش میشد شدیدا مورد اعتراض حامیان حقوق بشر قرار میگرفت وجلوی پخشش آن به حق گرفته میشد ویدیو کلیپ این ترانه به مراتب شرم آورتراست.

ناشناس گفت...

salam doset aziz in ahang ghatle namosi nist in serfan ye sheri hast ke khanandash say mikone eshghe yeknafaro to ghalbesh bokoshe khob albate bazi az mardome ma nemitonan tajziye vatahlil konan va bardasht haye motaveti daran az in sabk ahanga trviji to in ahang nist har chizi be zarfiate adama bastegi dare mardome 50 sale pish ye sabk ahang mikhondand va ye sabke dige eshgho asheghi mikardan hala ye sabke dige nabayad entezar dasht javonaye hala mesle ghadim raftar konan be nazare man matne moghrezanee neveshtid ragebe on ahang

ناشناس گفت...

moteasf hastam az in hame bi farhangi .agar mishod be divane edalat edari bar alihe karmandi ke chenin shari ra ejaze pakhsh dadeh shekayat kard khili khob mishod.batashakoor az tavajohe shoma

ناشناس گفت...

javabi be EHSAN in dore va zamane nist ke avaz shode balke Shoste Shoye maghzi radio va T.V ast ke mikhahad afkare javanane ma ra be AGHAB be barad.Aya intor nist?

ناشناس گفت...

آقا احسان اگر شما به شعر این آهنگ خوب دقت کنید متوجه می شوید که منظور چیه . در ضمن کلیپ را هم اگر دیده باشید پسره داره دختره را با روسری خفه می کنه . در ضمن تو شعرش دقیقا می گه که برای چی اونو کشته .بنابراین شما برداشت غلط از شعر دارین . اگر عشق و عاشقی این دوره زمونه اینه بهتره که نباشه . همون میشه که امثال این آقا کسی را که به خواستگاریش جواب نه می ده رو صورتش اسید می پاشه .
می بینید به قول دوستمون ژیلا خانم همین آقا پسرهایی هستن که خودمون تربیتشون می کنیم . متاسفم
منهم با عقیده دوستمون کاملا موافقم که باید به دیوان عالی شکایت کرد