۱۳۸۶ مهر ۲۶, پنجشنبه

چون شاکی، خود یک دختر فراری بود !

خبر را از صفحه حوادث روزنامه اعتماد ملی می نویسم : تبرئه 3 مامور از اتهام زنای به عنف : ماجرای این پرونده در حالی رخ داد که این 3 مامور اوایل سال جاری با شکایت دختری جوان باز داشت شدند . دختر جوان درشکایت خود گفته بود ، دو روز پیش از وقوع ماجرا با دختری آشنا شدم که از خانه فرار کرده بود. چون که این دختر بسیار جوان بود او را در خانه ام نگاه داشتم و نصیحت کردم . از آنجاییکه خودم 10 سال پیش یک بار از خانه فرار کرده بودم و در این مدت مجبور شده بودم دست به هر کاری بزنم ،تجربیاتم را در اختیار آن دختر گذاشتم و او را قانع کردم تا به خانه باز گردد . فرای آن روز دختر فراری را با خود نزد پدرش بردم اما به محض اینکه این مرد مرا دید ، داخل خانه اش زندانی ام کرد و با پلیس تماس گرفت . وقتی ماموران آمدند این مرد ادعا کردکه من دخترش را ربوده ام و از من شکایت دارد به همین خاطر مرا به آنها سپرد . آن 3 مامور مرا همراه خودشان بردند اما در میان دراه گفتنند اگر با آنها رابطه داشته باشم مرا آزاد خواهند کرد . آنها مرا داخل باغی کشانده و مورد آزار و اذیت قرار دادند . با شکایت دختر جوان این 3 مامور باز داشت شدند اما در بازجویی ها منکر هر گونه آزار و اذیت شدند که این انکار تا روز محاکمه نیز ادامه داشت . این در حالی بود که قضات این شعبه نیز انکار 3 مامور را پذیرفته و با ادعای اینکه شاکی ،خود یک دختر فراری بوده است حکم به برائت متهمان داده اند . حالا قضاوت با شماست

۳ نظر:

ناشناس گفت...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

ناشناس گفت...

به نظر من این جور مواقع نمی شه با قطعیت گفت این راست می گه یا اون. صادقانه نظر شخصیم رو می گم، من اگه جای دختره بودم و حرفم هم درست بود، خودم شخصا انتقام می گرفتم. طوری که هیچکس نفهمه کی بود

الناز

ناشناس گفت...

khob Farji jun tou in mamlekat az in etefaghha ziyad miyofteh va ma bikhabarim. wali khob dokhtari ke az khuneh farar mikone piye hame chi ro bayad be tanesh bemale.motasefaneh inja injuriye.ya bayad kheili adame zerangi bashi ke betuni az daste in afrade palid farar koni.
Fati