۱۳۸۶ شهریور ۸, پنجشنبه

سلام اول

از امروز شروع می کنم به نوشتن ، ازخیلی چیزها می خوام بگم
مثلا می خوام بگم که چند تا دوست دارم که حاضر نیستم دوستیشونو با هیچ چیز دیگه ای عوض کنم .بسیاری از لحظات خوش زندگیم را مدیون یه سری از همین دوستان هستم ومی خوام که همینجا ازشون تشکر کنم و بگم که خیلی دوستشون دارم . ما مدت یکساله که مرتب کوهنوردی می کنیم و هرازگاهی به مسافرت می ریم . این خیلی تو روحیه هممون اثر خوبی داره .بخصوص ما در سنی هستیم که برای سالم بودن احتیاج به ورزش داریم. اول قرار بود ما سه تایی با هم یه وبلاگ درست کنیم ولی چون اونا خیلی گرفتارن ،من شروع کردم که شاید اونا هم وسوسه بشن و شروع کنند به نوشتن .

۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام تبریک می گم به جمع وبلاگ نویسان خوش آمدی.... امیدوارم پر بیننده هم باشه

ناشناس گفت...

Farji junam, hala mikham ye comment bedam bebinam dorost shod.

aval az hame behet tabrik migam ke belakhareh baraye khodet ye weblog dorost kardi. Ishallah ke waghean porbinandeh bashe. Man omidvaram ke emsal ham betunim be kuhnavardi va safaramun edameh bedim.
delam baraye kuh raftan kheili kheili tang shodeh.

Fati

ناشناس گفت...

سلام... تبريك مي گم. وبلاگ نوشتنتون مبارك

الناز

امرداد بانو گفت...

یکی دیگه مرسی که برام کامنت کذاشتی منهم امیدوارم که بتونم ادامه بدم .

امرداد بانو گفت...

فاطی جون دوست خوبم مرسی از کامنتت .

امرداد بانو گفت...

الناز جون ممنونم . ایشالله که بتونم خوب پیش ببرم .

ناشناس گفت...

Farji junam hatman az nimeye Mehr kuh raftano shoru mikonim. movazebe khodet bash ke zamin nakhori va ba paye salem berim kuh. Palangchal, kolakchal va.... montazere ma hastan.

Dar tamamiye marahel movafagh va paydar bashi douste khubam.

Fati

امرداد بانو گفت...

دوست عزیزم فاطی جون مرسی از کامنتت . منهم بی صبرانه منتظر شروع دوباره کوهنوردی هستم .