۱۳۸۶ شهریور ۱۴, چهارشنبه

حمایت از خانواده !!

این روزها لایحه جدید حمایت از خانواده برای تصویب به مجلس ارائه شده است . فکر می کنم که همگی کمابیش چیزهایی در این مورد شنیده و یا خونده ایم.
قرار نیست که غیر از خودمون کس دیگری به ما کمک کنه .فکر می کنم این حق من و شماست که دارن راجع بهش تصمیم می گیرن و باید در موردش حساس باشیم . وقتی این بلا به سر یکیمون بیاد دیگه اونوقت برای جبرانش خیلی دیره!
لطفا سری به این سایت بزنین و متن کامل بررسی" لایحه حمایت از خانواده "را بخوانید :
بررسی لایحه حمایت از خانواده از منظر حقوقی ، جامعه شناسی و روان شناسی
از یه خانمی پرسیدم می دونی تو زندگی چه حق وحقوقی داری اصلا حق شهروندی خودتو می شناسی ؟ یه نگاه عاقل اندرسفیه به من انداخت و گفت : ای خانم همین که شوهرم معاش من و بچه هامو تامین می کنه کافیه . خدا راشکر دست بزن هم که نداره پس بقیه اش ناشکریه !!!! گفتم اگر فردا رفت و با یکی دیگه ازدواج کرد چی ؟ باز هم شکر می کنی ؟ ولی خانم اصلا دلش نمی خواست که به این مسائل فکر کنه ،یعنی انگار لازم نبود . خوب دیگه بعضی ها اینجوری راحتترن . ای بابا خانم ، اینا همش سرنوشته با سرنوشت که نمی شه جنگید !
فقط می شد خانم رو بدست سرنوشتش بسپارم که امیدوارم زندگی باهاش خوب تا کنه !

۲ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. من يادمه مامانم 4 سال طول كشيد تا تونست طلاق بگيره. اون موقع خيلي حرص مي خوردم كه چرا قوانين ما اينطوريه. ولي چون الان ديگه توي اين درگيري هاي دادگاه نيست يه مقدار اين مسائل يادم رفته بود. خيلي خوبه كه شما اين آگاهي ها رو مي دين. من هم اميدوارم خانمهايي كه دلشون نمي خواد چيزي بشنوند، به مشكلي برنخورند، وگرنه مجبورند فقط به ايشالله گفتن اكتفا كنند

الناز

Neginete گفت...

ما هم از مخالفت با طرح حمایت از خانواده حمایت می‌کنیم!

:)
پاینده باشید