۱۳۸۷ فروردین ۳, شنبه

عیدانه

سلام دوستان ، این اولین عیدیه که من در خانه مجازیم هستم و می خوام از این طریق به تمام دوستانم سال نو را تبریک بگم و برای همشون آرزوی سلامتی و شادکامی بکنم . امیدوارم سالی پر از صلح و صفا و آرامش داشته باشیم به دور از تمام تنشها
یکسال گذشت با تمام کمی ها و کاستیهایش و با تمام خوشیها و ناخوشیهایش . سالی که شاید بیشتر از سالهای پیش شاهد ماجراهایی نه چندان خوشایند بودیم
. سال 86 برای من سال متفاوتی بود که شاید تحولاتی در زندگیم بوجود آورد و آن آشنایی نزدیک من با فعالین حقوق زنان بود . هر چند که پیش از این نیز مسائل زنان همیشه دغدغه فکریم بود و همواره اخبار زنان را دنبال می کردم ولی امکان همکاری تنگاتنگ فرصتی بود که در این سال نصیبم شد
. هرگز روزی را که در اینترنت بدنبال سایتهای مربوط به زنان وبگردی می کردم و به سایت برابری رسیدم را فراموش نخواهم کرد ، که همان نقطه عطفی شد برای شروع فعالیتهای من و آشناییم با مادران کمپین و سپس فعالیت در حوزه مادران صلح .
هر چند که فعالیتهایم در این زمینه شاید ناچیز باشد ولی وقتی به عقب بر می گردم از عملکردم در این زمینه احساس رضایت می کنم و روزهای زندگیم را متفاوت تر از قبل می بینم و به زندگی از دریچه دیگری نگاه می کنم . الان بزرگترین آرزویم رسیدن زنان به حقوق برابر است و دغدغه فکریم رسیدن تمام دنیا به صلح و آرامش . یک اتفاق و تحول دیگر در سال پیش برای من نوشتن بود که در درجه اول آنرا مدیون پروین عزیزم می دانم که همواره مشوق مادران
در نوشتن بود و در درجه دوم دختر گلم که باعث راه اندازی این وبلاگ شد . هر چند که هنوز نو قلمم ولی از این نوشتن لذت می برم و امیدوارم شما هم که به این خانه مجازی سر می زنید تا حدی لذت ببرید و در ضمن مرا از نظرات و راهنماییهای خود نیز بهره مند سازید .

۵ نظر:

Elnaz Forouhari گفت...

عید نوروز برای شما، خانواده، و وبلاگتون مبارک. امیدوارم سال خوبی داشته باشید، پر از موفقیت و خوشی

ناشناس گفت...

امیدوارم سالیان زیادی عید رو اینجا شادباش اعلام کنی فرخنده ی نازنین و پر انرژی ما.با بهترین آرزوها

Unknown گفت...

وای چه 7سين قشنگی!و چه خونه با صفائی،حقيقی ومجازی هر دو.خصوصا که سرچشمه در هردو يکی

است.چقدر اينو ازاين دور ها حس می کنم،و اميدوارم امسال هم از قلم زيبا و نوشته های پر بارت استفاده

کنيم.بهار خوبی برايت آرزو دارم.

يگانه

ناشناس گفت...

سلام
!سال نو مبارک
!چه هفت سین زیبایی

رضایت از عملکرد خود! این یکی از میوه های بهشت زمینی است که نصیب همه نمی شود. مثلا نصیب من نشده است! یه نوع «جایزه» برای فعالیت های درست. سال خوبی را برایتان آرزو می کنم

Neginete گفت...

بهار اصلاً با شما می‌آید فربانو خانوم
:)×
خانه‌ی محازی و حقیقیت همیشه پر بهار و لذت بردن از خویش باد! با آرزویی سالی دلخواهت و برنامه‌هایی به اندازه ی انرژی هسته‌ای شما
دوستت دارم.زیااااد