۱۳۸۶ اسفند ۶, دوشنبه

نمی توانم خواهر صدایت کنم

نمی توانم نام خواهررا بر تو بنهم چرا که خواهر هرگز با خواهر خویش چنین نمی کند . پس هرگز مرا برای ارشادکردن خواهر صدا نکن چرا که جوابت را نخواهم داد
بگذارید جوانان ما با شنیدن نام پلیس احساس امنیت کنند نه احساس نا امنی و نا آرامی
دیروز که صحنه درگیری ماموران به اصطلاح امنیت را دیدم خیلی تاسف خوردم هر چند که بار اول نبود و دیگه باید با این مسائل خو گرفته باشیم ولی انگارکه خو گرفتن با مسائل غیر معقول ممکن نیست .
یک لحظه به فکر شعار های تبلیغاتی احمدی نژاد می افتم که در کلیپی که هنوز هم دارم ، خیلی با صراحت می گفت که مشکل ما که موی سر جوانان یا لباس پوشیدن دختران و پسران نیست . شاید در آن لحظه خیلی ها اینرا باور کردند که امیدوارم اکنون به اشتباه خود پی برده باشند .
به هر حال من روی سخنم با توست ، تو که از جنس منی تو که هم درد منی و خوب می دانم از آنچه من رنج میبرم تو نیز در رنجی و تمام قوانین نا برابری که در حق من بعنوان یک زن اعمال میشود حتم بدان که در حق توو خواهر تو نیز اعمال می شود و اینرا با تمام گوشت و پوستت احساس می کنی. پس چگونه است که تو به خود اجازه میدهی با همجنس خود اینچنین بیرحمانه رفتار کنی ؟ چونکه فقط اون باتوم و زور در دست توست ؟ اگر روزی تن خود تو با همون باتوم آشنا شد چی ؟ آیا هرگز به اعمالی که انجام می دهی فکر هم کرده ای ؟ اگر روزی دختر تو در مورد درستی رفتارت سئوال کند آیا واقعا جوابی برایش خواهی داشت ؟ اگر منظورتان از اینکارها امر به معروف است که در این 30 سال متاسفانه جوابی نگرفته اید . جوانان را با این طرز تفکر به چه چیزی بشارت می دهید ؟ شما که با اینکارها فقط بیدینی را بیشتر رواج می دهید تا بهشت موعود . جوانان ما چه دارند و چقدر امید به زندگی در جوانان وجود دارد ؟ جوانی که بعد از یک روز پر تلاش هیچ تفریحی ندارد . چرا که شما امنیت آنها را از بین برده اید به بهانه طرح امنیت اجتماعی . مگر زنان برابر خواه چه می خواهند ؟ مگر نه اینست که هوو نمی خواهند نه فقط برای خود که برای تو نیز . مگر تو نمی خواهی که یک انسان درسته و کامل به حساب بیایی ؟ مگر به کامل بودن خود اعتقاد نداری ؟ پس این بند ها را از دست و پایت باز کن نه تنها ازدست و پایت بلکه از تفکرت نیز . آری تو یک زنی و بالاتر از آن یک مادر ، مادری که نسل آینده از آن توست بیا و کاری در حق دخترت انجام بده که فردا خدای ناکرده شرمنده دخترت نباشی !

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مغز این آدمها پر از چرندیاته و گوششون کر. امیدوارم یه روز پی به اشتباهاتشون ببرند

الناز