۱۳۸۷ شهریور ۱۰, یکشنبه

هر دم از این باغ دمی می رسد - تازه تر از تازه تری می رسد
بعد از سخنان امام جمعه مشهد حالا دیگر نوبتی هم که باشه نوبت امام جمعه مهریزه که البته فهمش برای ما مشکل است
. ایشان می فرمایند :مردم مهریز تحمل وجود یک خانم مانتویی را در شهرشان ندارند و دانشگاهی که بخواهد خانم مانتویی را راه بدهد نداریم . (روزنامه اعتماد ملی 9/6/87) . حالا ایشان نظرشون در مورد پوشش خانمها چیه خیلی مهم نیست ، چیزی که در این بین توهین آمیز است مقایسه بد حجاب با الاغ بی پالان است؟ (آدم ، بی حجاب را مانند الاغ لخت و بی پالان یک بار ببیند چشمانش سیر می شود و دیگر وسوسه نمی شود ) که البته در این مورد بعید می دانم . .مگر اصلا حضرات با دیدن الاغ چه با پالان و چه بی پالان وسوسه می شوند ؟
همچنین می فرمایند که ( در زمان شاه زنان بی حجاب زیاد بودند و جلب توجه نمی کردند اما هم اکنون زنان بد حجاب که مانند الاغهای پالان دار هستنند در جامعه فراوانند و خود نمایی می کنند . ) . بالاخره بی حجاب بد تره یا بدحجاب ؟
متاسفم که افراد معلوم الحال اینچنینی با ادبیات خاص خودشان که فقط لیاقت خودشان را دارد راجع به زنان جامعه نظر می دهد ولی هنگام آن رسیده که جلوی این اهانتها گرفته شود .هر چند که انتظار بیشتری از اینگونه افراد نداریم ولی باید جلوی ادبیات اینچنینی از بین برود
در ضمن بالاخره ما نفهمیدیم که ایشان با دیدن الاغ بی پالان وسوسه می شن یا بدون پالان ؟
پی نوشت :این نشان می دهد که در مهریز الاغهای بیچاره هم از دست حضرات آسایش ندارند حالا چه با پالان و چه بی پالان
راستی در یک وبگردی به سایتی برخوردم که حرفهای عجیبی در مورد همین شخص نوشته بود که خواندنش را به همه شما توصیه می کنم . تازه متوجه شدم که نظرات عجیب و غریب در تخصص ایشان است . اینجا را بخوانید ضرر نخواهید کرد . .

۲ نظر:

ناشناس گفت...

این روزها با بستری که فراهم شده هر کسی به خود اجازه میدهد هر توهینی را به زنان شچاع این سرزمین روا دارد ما باید قاطعانه و با شهامت در مقابل این حرکتهای ارتجاعی و غیر انسانی با تمام قوا بایستیم بهرحال از این که توجه شما معطوف به این مسئله شده و بسیار جانانه به ان پرداختید سپاسگزارم.

ناشناس گفت...

:D
این قشر بعضی وقتها مثالهایی می زنند که خودشان هم درست نمی فهمند چه گفته اند. فقط یه چیزی می گن که یه توهینی کرده باشند. فکر کنم اگه ازشون بخوایم سه تا جمله منطقی پشت سر هم بگن، نتونند
ولی بیچاره ها مریضند. همه چیز رو در قالب جنس و جنسیت می بینند

الناز